top of page

Green escape in the city

Малките градски трикове за щастлив следобед


Юли е. Отново. И е много горещо. Когато съм в градът по средата на лятото винаги се сещам за най-любимите кътчета наоколо, които биха ми донесли необходимото вдъхновение за усмивка на лицето и пълноценни усещания в този красив сезон. За разходка избрах Ботаническата градина в София. Тя се намира в центърът на града около паметника Левски. Отвъд забързаното движение на булеварда, е поместен парка на градината. Той не е голям по площ, но е много приятен за кратка почивка и събиране на положителната ни енергия.


Нека ви разкажа.


Зеленината и растенията са ключови за нашето успешно съществуване. Интеракцията с природата определено е нещо, което ни облагодетелства. Така създаваме висока емоционална интелигентност.

Зеленото е чудесно. То ни носи спокойствие, балансира ни емоционално и носи свежест. Зеленият цвят има десетки полутонове, които в комбинация ме карат да мечтая визионерски. Винаги се сещам за планините и горите, или за големите паркове по света, а у нас.

Растенията в Ботаническата градина са свежи и ежедневно поддържани. Споделям Ви предварително, че вътре е малко задушно, но това са изискванията за успешно отглеждане. Градината отвън за сметка на това е доста по-прохладна.

Обичам да снимам природата и това място определено е мой тип. Много ми е хубаво, когато мога да се разходя и да си помълча, докато съзерцавам. Точно в тези моменти виждам едни малки детайли, които ме грабват и за които искам да разказвам в снимки.


Лято е и знам, че всички имаме нужда да се чувстваме леко и да дишаме по-дълбоко за приятно движение и повече тонус. Още по-добре е когато сме сред природата, но в града и тази градина ми помогна за достигане до същото.


Един чудесен следобед за мен, затова го споделям и с вас. Пожелавам ви приятни летни срещи!


Save

Recent Posts
Archive
bottom of page